Известие

Collapse
No announcement yet.

Дилема: 156 I 1.8TS vs 156 II 1.9JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
    Няма нужда и от чипове - колата върви със сигурност повече от 1,8 ТС и много други от други марки и модификации.
    Всичко много хубаво, но такива типични ТДИ изказвания са силно забавни

    Няма как по-тежка кола с по-малко мощност да върви повече от по-лека и по-мощна. Физиката не се предава, дори и пред силата на дизела


    Tака стоят нещата.
    Дизела без чип има някакви шансове, само ако туин спарка е с окапал вариатор, дебитомер, ламбда и на газ

    Вярно JTD, не съм карал, ама идвам от немската секта където се прекланят пред TDI-то и ми е ясно колко е преувеличен вървежа на корабното гориво

    И съвсем не ме влече звука на гайки в кофа, падаща по стъпалата, ама заради готиния външен вид се чудя дали си струва да направя тоя компромис.
    Ако имаше 1.8 фейс на пазара изобщо нямаше да го мисля толкова.
    156 2.0TS

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
      Всичко много хубаво, но такива типични ТДИ изказвания са силно забавни

      Няма как по-тежка кола с по-малко мощност да върви повече от по-лека и по-мощна. Физиката не се предава, дори и пред силата на дизела


      Tака стоят нещата.
      Дизела без чип има някакви шансове, само ако туин спарка е с окапал вариатор, дебитомер, ламбда и на газ

      Вярно JTD, не съм карал, ама идвам от немската секта където се прекланят пред TDI-то и ми е ясно колко е преувеличен вървежа на корабното гориво

      И съвсем не ме влече звука на гайки в кофа, падаща по стъпалата, ама заради готиния външен вид се чудя дали си струва да направя тоя компромис.
      Ако имаше 1.8 фейс на пазара изобщо нямаше да го мисля толкова.
      Ще пошофираш - ще се убедиш Тия каталожни данни нямат много общо с реалността, вдигал съм 200 по километраж със 115-ката, която е БЕЗ чипове и прочее простотии, и въпреки, че километража винаги показва повече от реалната скорост, едва ли разликата е чак 15 км/ч, съгласен ли си?
      Giulietta 1,6 JTDm 2013
      156 SW 1,9 JTD 2003

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
        7л/100км в София
        5л/100км извънградско, ако караш по ограниченията!
        7 / 100 градско в София??? Това е НЕВЪЗМОЖНО през делничен ден! Такъв разход обаче е постижим, ако шофираш през нощта след 23:00 часа и светофарите са включени на мигащ режим.
        Last edited by dansguardian; d.m.y г., 18:13.
        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
          7 / 100 градско в София??? Това е НЕВЪЗМОЖНО през делничен ден! Такъв разход обаче е постижим, ако шофираш през нощта след 23:00 часа и светофарите са включени на мигащ режим.
          +1

          Може и да греша, може и JTD - то да е някаква космическа технология.

          Моето скромно мнение, касаещо разхода се изразява в следните 2 "правила":

          1 - Не съм постигал разход по-нисък от посочения в каталожните данни.

          2 - Градският ми разход обикновено е в размер на 150% от извънградския.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Ама верно много си вервате... Че е добър мотор JTD-то, добър е, ама да ми казвате как стокова 115-ка щяла да разцепи 1.8тс на вървене... айде малко да се осъзнаем. Има фейсови 1.8 по принцип, даже са без вариатор, ако не ме лъже паметта. Що се отнася до избра - вземи си дизел. Карам бензинка и колата за 5 години ми е служила вярно, но е факт, че с чип дизела става доста приятен за каране. Има и нещо друго - скоростите на бензинките са много кекави. Не знам как са ги направили, но аз вече 2 кутии смених, а знам за хора, които са сменяли и повече, НО това е само при положение, че я караш идиотската, на светофарите я пържиш и т.н. Доколкото знам, на JTD кутиите са по-здрави и нямат такива проблеми. И двете коли си имат скъпи неща, които рано или късно се обаждат. Карай и двете и която ти е повече на сърце.
            www.t-auto.bg

            Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

            Comment


            • #21
              Както се вижда от подписа ми имам база за сравнение на 2 коли с еднакви конски сили, пък дори и различни класове. Докато 156-цата беше в сервиза, така свикнах на дизела, че като си я взех имах чувството, че са я "скопили" там. Моя съвет е - вземи си дизела(по - икономичен, пъргав и еластичен двигател е JTD-то) и за предпочитане фейслифт!
              "Алфа Ромео е като Анджелина Джоли - всички сме чували, че е луда и яде лепило, но никой няма да й откаже, нали?"
              Аlfa Romeo 156 1.6TS 2000г / 147 1.9JTDm 2006г

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                7 / 100 градско в София??? Това е НЕВЪЗМОЖНО през делничен ден! Такъв разход обаче е постижим, ако шофираш през нощта след 23:00 часа и светофарите са включени на мигащ режим.
                Не знам как караш твоята 156ца. Не ти знам и маршрута.

                Моят е Св.Троица (3та градска) -Сливница - Румънското посолство - Цариградско - Малинов - Младост 3

                И не е като да не съм го минавал 3 години същия маршрут и с бившето ми волво в50 2.0д и разхода пак беше подобен.
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                  Не знам как караш твоята 156ца. Не ти знам и маршрута.

                  Моят е Св.Троица (3та градска) -Сливница - Румънското посолство - Цариградско - Малинов - Младост 3

                  И не е като да не съм го минавал 3 години същия маршрут и с бившето ми волво в50 2.0д и разхода пак беше подобен.
                  Моят маршрут е Лозенец (срещу София Ленд) - Ню Отани - НДК - Пенчо Славейков - Баня Мадара. Странно е как си успял да постигнеш 7/100 разход на кола на 10+ години, който даже е под каталожния.
                  Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                  Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                  Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                    Моят маршрут е Лозенец (срещу София Ленд) - Ню Отани - НДК - Пенчо Славейков - Баня Мадара. Странно е как си успял да постигнеш 7/100 разход на кола на 10+ години, който даже е под каталожния.
                    Байно, тя твоята няма време да загрее, затова ти харчи повечко Моите 7,5/100 са със шофиране по всяко време на деня из града, главно източните му части, борда ми показва средна скорост между 31 и 36 км/ч, това също трябва да се отчита, каква е твоята средна скорост?
                    Giulietta 1,6 JTDm 2013
                    156 SW 1,9 JTD 2003

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                      Байно, тя твоята няма време да загрее, затова ти харчи повечко Моите 7,5/100 са със шофиране по всяко време на деня из града, главно източните му части, борда ми показва средна скорост между 31 и 36 км/ч, това също трябва да се отчита, каква е твоята средна скорост?
                      Бацинка, дай да не изпадаме в подробности като средна скорост и други подобни статистики. Вярно, колата не загрява на тази дистанция, но аз не карам само по нея. Все пак по каталог разхода градско го дават 7.8 л. / 100 км. градско. Доколкото знам колкото повече се амортизира двигателя, толкова повече се увеличава разхода (намалява се компресията, има износване на детайли и т.н.). Единственият вариант при който може да се намали разхода в градски режим на шофиране е колата да се чипне с такъв софтуер, който позволява по-нисък разход (чипърите имат такава икономична версия). Освен това ако живееш на Орлов Мост и работиш в Казичене и всяка сутрин и вечер изминаваш това разстояние за градско шофиране ли ще го броиш? Градското шофиране е доста разтегливо понятие, нали?
                      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                      Comment


                      • #26
                        Факт е дизела харчи нищожно количество гориво и е уникално приятен за грацки и извънграцки условия.....
                        Туйн спарка пак не е лош просто не трябва да се пържи много ...иска си пенсионерско каране и ще кара почти колкото дизела....като изключим сонди свещи и обичайните детски болести
                        Към колегата с темата,ако търсиш икономия,спокоен шофиор си и не държиш толкова на новите фейсове и тн. си земи бензинката.... изглежда много запазена и ако си горепосочения шофиор ще те слуша дълги години
                        И двата варянта не са лоши само дето дизела е с километри х3 иначе да по фешЪн е
                        AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
                        AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                          Бацинка, дай да не изпадаме в подробности като средна скорост и други подобни статистики. Вярно, колата не загрява на тази дистанция, но аз не карам само по нея. Все пак по каталог разхода градско го дават 7.8 л. / 100 км. градско. Доколкото знам колкото повече се амортизира двигателя, толкова повече се увеличава разхода (намалява се компресията, има износване на детайли и т.н.). Единственият вариант при който може да се намали разхода в градски режим на шофиране е колата да се чипне с такъв софтуер, който позволява по-нисък разход (чипърите имат такава икономична версия). Освен това ако живееш на Орлов Мост и работиш в Казичене и всяка сутрин и вечер изминаваш това разстояние за градско шофиране ли ще го броиш? Градското шофиране е доста разтегливо понятие, нали?
                          Бацинка, правя по 3000 км на месец с тая бангийка и през резервоара минават сума си литри пълно - пълно, мислиш ли, че не мога да си сметна разхода Живея на Румънското посолство, офиса ми е на летището, и когато не мога да отида преди или след час пик обикалям за по-бързо през Ботевградско, Околовръстното, Бусманци и Гара Искър, че идиотите смятащи, че на Ропотамо, Плиска, Окръжна Болница и разклона за Летището има светофари ме вбесяват Разликата идва от там, че не съм офис-плъх, да седя цял ден зад бюрото, ами имам доста задачки-закачки, включващи понякога екстремно шофиране през аварийни ленти, преки пътища и кози пътеки, че на главата ми е цял цирк, телефона не спира да звъни и прочее, та редовно ми се случва да правя по 150 км на ден из София...

                          ---------- Post added at 06:48 ---------- Previous post was at 06:41 ----------

                          Първоначално публикувано от PE4E Покажи съобщение
                          Към колегата с темата,ако търсиш икономия,спокоен шофиор си и не държиш толкова на новите фейсове и тн. си земи бензинката.... изглежда много запазена и ако си горепосочения шофиор ще те слуша дълги години
                          И двата варянта не са лоши само дето дизела е с километри х3 иначе да по фешЪн е
                          Ти сериозно ли мислиш, че тая кола е на 90 000 км Моята в момента е на 266 000 и изглежда по същият начин.
                          Giulietta 1,6 JTDm 2013
                          156 SW 1,9 JTD 2003

                          Comment


                          • #28
                            Бацка, маршрута ти обяснява всичко.
                            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                              Бацка, маршрута ти обяснява всичко.
                              И с какво маршрута на Дигиталния е много по-различен от моя, та не му вярваш за разхода, да не говорим, че едва ли има толкова бърза работа и едва ли кара толкова екстремно като моя милост? Прочее като стана дума за него, бившата му кола с ТС мотор е при Тони от Ванто за втора поред смяна на мотор, смятай колко е готин Спарка
                              Giulietta 1,6 JTDm 2013
                              156 SW 1,9 JTD 2003

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                                И с какво маршрута на Дигиталния е много по-различен от моя, та не му вярваш за разхода, да не говорим, че едва ли има толкова бърза работа и едва ли кара толкова екстремно като моя милост? Прочее като стана дума за него, бившата му кола с ТС мотор е при Тони от Ванто за втора поред смяна на мотор, смятай колко е готин Спарка
                                Аааа, това колко е готин спарка ми е ясно, две 2-ки съм сменил, като първата роди и се радвах на поколение.
                                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                                Comment

                                Working...
                                X